دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

کارشناس و مشاور اقتصادی

دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

چگونه کسب و کارهای خانگی محصولات خود را با استاندارد به بازار ارائه نمایید؟

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

کسب و کارهای کوچک و خانگی از شرایط ویژه‌ای برخوردارند. این کسب و کارها معمولاً با انگیزه بالا و با آرزوی های بزرگ و البته بسیار کم طاقت در رسیدن به آرزوهای بزرگ هستند و لذا سریعاً یک کسب و کار را تعطیل و وارد بازار جدید دیگر می گردند و از آنجایی که از ویژگی‌های این نوع از کسب و کارها این است که به راحتی جمع و به راحتی شروع به کار می نمایند فاصله تصمیم برای جمع کردن یک کار شروع کار جدید چند روز بیشتر طول نمی کشد.


کارشناس و مشاور اقتصادی

 

همانگونه که از نام کسب و کارهای خرد و خانگی مشخص است این تولیدات در خانه صورت می پذیرد و شاید به لحاظ ظاهری از استانداردهای بهداشتی لازم جهت توزیع عام برخوردار نیست. هرچند که امروز با سونامی سرطان در جهان مردم رو به همین گونه تولیدات آورده‌اند. به طوری که امروزه شاهد رشد قارچ‌گونه مراکز سالم، سنتی و محلی در کشور می باشیم. که اگر نگاهی به گذشته این مراکز کنیم خواهیم دید که با چه شیب زیادی در حال گسترش می باشد.


 افراد تولید‌کننده در این بستر (خانه یا محل های کوچک) معمولا از سرمایه کافی جهت فراهم آوردن تمامی نکات بهداشتی مانند متراژ، فاصله از محل مسکونی و غیره برخوردار نبوده اما این دلیل نمی شود که محصولات تولیدی آنها غیر بهداشتی به مفهوم آسیب زدن به بدن انسان باشد.

 

کارشناس و مشاور اقتصادی

 

از طرفی در بازار این محصولات برخی از بازار فوق العاده ای برخوردارند به طوری که روزانه تولیدات آنها سفارش لازم را دارد و بر همان اساس نیز تولید می نمایند و از طرف دیگر تولیداتی وجود دارد که مردم مصرف آن را به صورت کارخانه‌ای ترجیح می دهند. در این مقاله می خواهیم کمک کنیم تا محصولات خرد و خانگی چگونه می توانند به استانداردهای مشتریان خود دست یابند. و محصول استاندارد تولید نمایند.


آن دسته از تولیداتی که مشتری خود را دارد و سفارش محور کار می کند تولیدکنندگان می تواند از سیر مراحل تولید خود یک فیلم یا یک کلیپ حتی با وسایل معمول مانند موبایل تهیه و در یک پیج اینستاگرام یا تلگرام آن را قرار دهند. تا مشتریان را به این اطمینان برسانند که محصولات آنها با استانداردهای حداکثری به لحاظ بهداشتی تهیه می شوند و حتی از آن مهمتر برای تولیدات آنها از چه مواد اولیه ای با چه برند و کیفیتی استفاده شده است. این خود یک موضوع مهم در استانداردسازی تولیدات است که گزینه استاندارد بودن تولیدات خود را در ذهن مشتریان خود فعال می کنید.

 

مدیرعامل شرکت یاس نوین پارسه
 

آن دسته از تولیدکنندگان که محصولاتی تولید می کنند که نیازمند آن هستند محصولات آنها از طریق بسته بندی و برندهای فروشگاهی عرضه شوند راهکاری را که سالهاست تجربه نمودیم  در اختیارتان قرار می دهیم. و آن هم اینکه می توانید بطور مستقیم و از طریق شرکت یاس نوین پارسه که حامی کسب و کارهای خرد و خانگی است به یک کارگاه دارای سیب سلامت متصل شوید.

 

برای مثال شما تولید قارچ در زیر زمین خانه خود را دارید می توانید در اطراف خود یک کارگاه قارچ دارای سیب سلامت را بیابید با ایشان ارتباط بگیرید . کیفیت و استانداردهای آنها را در تولید, برداشت, حمل, رعایت و تولیدات را به آنها ارائه نمایید. حال دو حالت مفروض است. یا تنها از برند و سیب سلامت و سیستم بسته بندی آن استفاده که در واقع شما از خدمات آن کارگاه استفاده و هزینه ای را به آن پرداخت و محصول را تحویل و خودتان بازاریابی و فروش را انجام می دهیدو یا بازاریابی و فروش محصولاتتان هم از طریق همان کارگاه دارای مجوز, انجام می پذیرد.


با توجه به اینکه شما قرار است بطور مداوم با این کارگاه ها کار کنید می بایست قیمت پرداختی بابت خدمات را با تخفیف حداکثری دریافت نمایید.


 در این حوزه می توانید در شبکه های مجازی نیز از طریق راسته بازار ما را پیدا نموده و از این طریق مشاوره های لازم را دریافت نمایید.


امیدوارم مطالب برای شما مفید بوده باشد.

چنانچه مسائل و مشکلات در این حوزه و سایر حوزه‌های از این دست دارید می توانید با ارتباط با کارشناسان ما، آنها رادر میان بگذارید.

 

دکتر میرمهیار میرصالح پور

مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین

استاندارد محصولات خانگی

استاندارد محصولات خرد و خانگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی