دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

کارشناس و مشاور اقتصادی

دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

تولید محتوا راهکار مطمئن در بازاریابی و فروش اینترنتی کسب و کار خرد و خانگی

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

(بخش اول: تولید راهنمای محصول)


در کسب و کارهای خرد وخانگی از آنجایی که سکوی فیزیکی جهت بازاریابی و فروش بسیار با مشکل مواجه است. لذا فضای اینترنتی و مجازی می تواند راهکاری بسیار مناسب برای پوشش این خلاء در کسب و کارهای کوچک باشد.

 

تولید محتوا در کسب و کار خرد و خانگی


گزارش های آماری در سال 2018-2017 نشان می دهد طی 5 سال اخیر تراکنش آنلاین از 570 میلیون تومان درسال 1392 به 1/1 میلیارد تومان در کشور ایران رسیده و کاربران اینترنت در موبایل از 7 میلیون تومان در سال 1393 به 62 میلیون تومان در سال 1397 رسیده اند که نشان می دهد که بازار اینترنتی و مجازی با چه شیب تندی در حال پیشرفت می باشد.


البته پراکنش و رواج این بازار درتمام کشوربه صورت متوازن نبوده و در تهران بعنوان بالاترین و پر مخاطب ترین بازار تا سیستان و بلوچستان بعنوان کم مخاطب ترین بازار می توان دریافت کرد که پراکنش متوازنی در بازار مجازی وجود ندارد ولی آمار و ارقام نشان از پیشرفت و جامعیت این بازار به طور قطع در دهه آینده می دهد.


بازار مجازی جزء لاینفک بازارهای مورد توجه کسب و کارهای خرد وخانگی می باشد که از آنجایی که از عوامل مهم بازاریابی و فروش مجازی در این نوع از کسب و کارها تولید محتوا می باشد در این مقالات سعی گردیده به صورت نظامند و گام به گام به مبحث تولید محتوا بپرازد..

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین

چگونه در کسب و کار خرد و خانگی مشتری را جذب و تبلیغ کننده خود کنیم؟

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸ ب.ظ | ۳ نظر

کارشناس و مشاور اقتصادی

 

در کسب و کارهای خرد و کوچک وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی به مثابه شیرجه زدن به دریایی ناشناخته است. بخصوص اگر این افراد خودشان تمام وقت در دنیای آنلاین حضور نداشته باشند اما هیچ جای نگرانی نیست هیچ کس در هیچ حوزه ای از روز اول حرفه ای نبوده و آغاز کردن هر موضوعی به صورت اصولی گام دقیقی در رسیدن به موفقیت است پس تعلل نباید کرد.


ما می توانیم در فضای مجازی بدون پرداخت حتی یک ریال فعالیت داشته باشیم. اما زمانی که مخاطبانی به دست آوردیم. صرف هزینه های اندک، چنان جواب های خارق العاده ای می دهد که سعی می کنیم هم بیشتر از این حوزه استفاده نماییم، هم دانش خود را ارتقاء دهیم.


ما در شرکت یاس به شما کمک می نماییم که هم اولا اطلاعاتتان را در این حوزه بالا ببرید و هم با حداقل هزینه، به حداکثر باز دهی و رونق در کسب و کارتان برسید.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین

ترفندهای دیجیتال مارکتینگ جهت افزایش بازدید ویژه کسب و کار خرد و خانگی

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

کارشناس و مشاور اقتصادی

 

امروزه با ورود گو‌شی‌های هوشمند و دیده‌شدن کالا ها در فضای موبایل، علاوه بر رعایت اصول آموزشی مرتبط با آن نظیر سئو (به مفهوم در صفحات اول جستجو گرها ظاهر شدن) نیازمند رعایت اصول بهینه‌سازی موبایل نیز هستیم. همچنین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ نیز به‌جهت نمایش وب‌سایت‌ها توسط گوشی‌های هوشمند ابعاد وسیع‌تری پیدا کرده است. در این شماره تولیدکنندگان و خوانندگان را با ترفندهای دیجیتال مارکتینگ برای افزایش ترافیک سایت آشنا خواهیم کرد.


اگر به دنبال بالا رفتن میزان بازدید وب‌سایت خود هستید، ترفندهای دیجیتال مارکتینگ راهکار مناسبی برای تبلیغات آنلاین می‌باشد. شما از این طریق می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشتریان بالقوه را به سایت خود وارد کنید. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ راهکاری مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک در تمامی زمینه‌ها می‌باشد.تا اولا دیده گردند و ثانیا به نحوی دیده شوند که مورد انتخاب قرار گیرند.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین

شبکه های اجتماعی محل بازاریابی کسب و کارهای خرد و خانگی

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۱ نظر

از آنجایی که تعداد کاربران در شبکه های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش یافته است و راه ها و شیوه های استفاده از اینترنت نیز در حال تغییر است با شیوع استفاده از اینترنت و یادگیری کاربران از این شبکه ها سبب گردیده که کشور ایران جزو پنج کشور برتر در رشد استفاده از اینترنت پس از هند ، چین ، آمریکا و اندونزی باشد.

 

کارشناس و مشاور اقتصادی


در این میان رسانه های اجتماعی برای مخاطبان بیشتر از سیاست یا حتی ایمیل شخصی جذاب است البته در بین شبکه های اجتماعی ، فرهنگ مصرف بسیار متنوع است برای مثال در دنیا متداول ترین شبکه های اجتماعی فیس بوک با ۹۴% اقبال عمومی همراه است اما در ایران اینستاگرام این جایگاه را به خود اختصاص داده است اینستاگرام با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر و ۲۰۰ میلیون کاربر کاملاً فعال جایگاه دوم در جهان و جایگاه اول در ایران را به خود اختصاص داده است.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین

کسب و کار خرد و خانگی حلقه مفقوده اقتصاد

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۲ نظر

امروزه کسب و کار های خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می شوند . ایجاد کسب وکار خانگی از نظر شغل ، نوآوری در عرضه محصول یا خدمات ، رفع محدودیت ها ، رفع بیکاری جوانان و غیره موجب تنوع و دگرگونی زیادی در عرصه اجتماعی و اقتصادی هر کشور می شود . از آنجایی که راه اندازی آن با هزینه های حداقلی انجام می گردد این مشاغل انعطاف پذیری بسیاری بالایی دارند.

 

دکتر میرمهیار میرصالح پور مدیریت بازاریابی و فروش


در تمامی دنیا خصوصا در کشورهای توسعه یافته از ویژگی های فوق الذکر در راستای هم افزایی با صنایع بزرگ استفاده و اغلب نیز به موفقیت های بزرگی رسیده اند به طوری که امروزه پدیده "تولید بدون کارخانه" مسئله ی ناشناخته ای نیست. نوع نگاه کشورهای توسعه یافته بدین صورت است که تک تک واحدهای کوچک مانند واگن های یک قطار به لوکوموتیو صنایع بزرگ متصل شده اند که اولا سبب کاهش هزینه و رقابت پذیری و ثانیا سبب ایجاد اشتغال پایدار خانگی می گردند.


در کشورایران این نوع تولیدات با مشکلات عمده ای نظیر بروکراسی های شدید اداری، قیمت تمام شده بالا ، عدم کیفتی در بسته بندی، همه و همه سبب گردیده که متاسفانه اینگونه تولیدات از عمر کوتاهی برخوردار باشند. در حالی که تک تک این عوامل را می توان به صورت مناسب مدیریت نمود.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین