تولید محتوا راهکار مطمئن در بازاریابی و فروش اینترنتی کسب و کار خرد و خانگی
(بخش اول: تولید راهنمای محصول)
در کسب و کارهای خرد وخانگی از آنجایی که سکوی فیزیکی جهت بازاریابی و فروش بسیار با مشکل مواجه است. لذا فضای اینترنتی و مجازی می تواند راهکاری بسیار مناسب برای پوشش این خلاء در کسب و کارهای کوچک باشد.
گزارش های آماری در سال 2018-2017 نشان می دهد طی 5 سال اخیر تراکنش آنلاین از 570 میلیون تومان درسال 1392 به 1/1 میلیارد تومان در کشور ایران رسیده و کاربران اینترنت در موبایل از 7 میلیون تومان در سال 1393 به 62 میلیون تومان در سال 1397 رسیده اند که نشان می دهد که بازار اینترنتی و مجازی با چه شیب تندی در حال پیشرفت می باشد.
البته پراکنش و رواج این بازار درتمام کشوربه صورت متوازن نبوده و در تهران بعنوان بالاترین و پر مخاطب ترین بازار تا سیستان و بلوچستان بعنوان کم مخاطب ترین بازار می توان دریافت کرد که پراکنش متوازنی در بازار مجازی وجود ندارد ولی آمار و ارقام نشان از پیشرفت و جامعیت این بازار به طور قطع در دهه آینده می دهد.
بازار مجازی جزء لاینفک بازارهای مورد توجه کسب و کارهای خرد وخانگی می باشد که از آنجایی که از عوامل مهم بازاریابی و فروش مجازی در این نوع از کسب و کارها تولید محتوا می باشد در این مقالات سعی گردیده به صورت نظامند و گام به گام به مبحث تولید محتوا بپرازد..
- ۰ نظر
- ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۰۶