دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

کارشناس و مشاور اقتصادی

دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی حوزه کسب و کارهای کوچک، مدیر عامل شرکت یاس نوین پارسه

چگونه در کسب و کار خرد و خانگی مشتری را جذب و تبلیغ کننده خود کنیم؟

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی ، مدیر عامل شرکت یاس نوین | يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸ ب.ظ | ۳ نظر

کارشناس و مشاور اقتصادی

 

در کسب و کارهای خرد و کوچک وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی به مثابه شیرجه زدن به دریایی ناشناخته است. بخصوص اگر این افراد خودشان تمام وقت در دنیای آنلاین حضور نداشته باشند اما هیچ جای نگرانی نیست هیچ کس در هیچ حوزه ای از روز اول حرفه ای نبوده و آغاز کردن هر موضوعی به صورت اصولی گام دقیقی در رسیدن به موفقیت است پس تعلل نباید کرد.


ما می توانیم در فضای مجازی بدون پرداخت حتی یک ریال فعالیت داشته باشیم. اما زمانی که مخاطبانی به دست آوردیم. صرف هزینه های اندک، چنان جواب های خارق العاده ای می دهد که سعی می کنیم هم بیشتر از این حوزه استفاده نماییم، هم دانش خود را ارتقاء دهیم.


ما در شرکت یاس به شما کمک می نماییم که هم اولا اطلاعاتتان را در این حوزه بالا ببرید و هم با حداقل هزینه، به حداکثر باز دهی و رونق در کسب و کارتان برسید.

 

کارشناس و مشاور اقتصادی


همه ما بدون استثناء در کسب و کارهایمان به دنبال افرادی هستیم که به اصطلاح در خرید کالا و خدمات ما ، وفادار باشند اما بسیاری این موضوع را در کسب و کار خرد و خانگی بعید و این موضوع را ویژه کسب و کارها و تولیدات کارخانه ای می دانند.

ضمن آنکه این تصور در دنیای تجارت و واقعی اصلا برای کسب و کارهای خرد و خانگی بعید نیست اما فضای مجازی و دنیای دیجیتال با برداشتن محدودیت ها و شناساندن دقیق ویژگی ها و از بین بردن امکانات تبلیغات تنها برای بخش های قدرتمند، سبب گردیده که این فرصت به تمامی بخش ها داده شود که بتوانند خود را به گونه ای درست معرفی نمایند.


اما آنگونه درست چیست؟

مطلبی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت از جایی که مشتری با ما به طور کلی آشنا نیست و حتی نام ما را نمی داند تا اینکه تبلیغ کننده ما به مشتریان دیگر گردد 4 گام فاصله است.


گام اول: تبدیل بیگانه به بازدید کننده که به این مرحله گام جذب می گویند.
در این مرحله پیشنهاد می گردد که یک وبلاگ بزنید و روی برخی کلمات کلیدی بسیار مهم در کسب و کار خود که دوست دارید مشتری وقتی دنبال آن نیازها در فضای اینترنت است شما را بیابد و شما هم به آن نیازها بهترین پاسخ را می دهید انتخاب و در شبکه های اجتماعی محتواهای مناسب در حوزه کاری خود بگذارید.
با این آیتم ها شما می توانید بیگانه را به بازدید کننده خود متصل کنید.


گام دوم: تبدیل بازدید کننده به دنبال کننده که به این مرحله گام تبدیل گویند .
فرم های ثبت نام، تشکیل وب سایت، دکمه فراخوان روی وب سایت، سئو روی صفحه فرود که معرفی دقیق خود و خدماتتان است این گام را سبب می گردد.

راسته بازار مرجع آموزش بازاریابی و فروش


گام سوم: تبدیل دنبال کننده به مشتری که به این مرحله گام صمیمیت گفته می شود که می بایست اصول حمایت از مشتری و رابطه مناسب با مشتری را رعایت و نشان دهیم که مشتری برای ما مهم است. اینکار خیلی پیچیده نیست از کارهای آسان نیز می توانیم شروع کنیم. همانند شرکت یاس که می خواهد تولیدکنندگان خانگی و کوچک را آنقدر توانا کند که بتوانند به صورت خود اتکا و پایدار شغل خود را دنبال کنند و در مقابل هیچ چیز از آنها نمیخواهد.


لذا تک تک شما در حال مشاهده این محتوا هستید و مشتری ما شده اید .
اینکار از طریق ارسال ایمیل و یا سیستم پیامک و ارتباطات رد و بدل شده در شبکه های اجتماعی نیز اتفاق می افتد.

 

کارشناس و مشاور اقتصادی


گام بعد تبدیل مشتری به تبلیغ کننده محصولات ماست که به آن گام رضایت می گویند.
در این کار ما می بایست محتوای هوشمند و متناسب با هر تولید کننده داشته باشیم . سپس می بایست تجزیه و تحلیل کنیم که مشتریان از ما چه توقع دارند و چه میخواهند ببینند و ما هم همان را عرضه نماییم و سپس کار بازاریابی در شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای مجازی را به صورت حرفه ای انجام دهیم .
در یک نگاه می توان گفت پروسه ذیل یک بیگانه را به یک مبلغ تبدیل می نماید.

بیگانه       بازدید کننده              دنبال کننده            مشتری              تبلیغ کننده
 
سخن پایانی اینکه شرکت یاس حامی کسب و کار خرد و خانگی در تک تک این گام ها که شما تولید کنندگان بتوانید گام های مستحکم و دقیق را بردارید حامی شما است و در این راه مشاور حرفه ای شما می باشد
سایر مطالب ما را می توانید از طریق سامانه راسته بازار به نشانی Rastebazar.com دنبال نمایید .
 

دکتر میرمهیار میرصالح پور - قائم مقام شرکت یاس نوین پارسه

نظرات  (۳)

مطلب خیلی جامع و مفیدی بود. ممنونم. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

سلام. مطلبتون بسیار جامع و مفید بود. ممنونم.

اگر قصد خرید لنت ترمز سرامیکی ارجینال و یا لنت ترمز ارگانیک رو دارید حتما به سایت ما سر بزنید و با مناسب ترین قیمت این محصولات رو تهیه بفرمایید. ضمنا همکاران ما آمادگی دادن مشاوره های تخصصی رو در این زمینه هم به شما دارند.

لنت ترمز سرامیکی

مطالب بیشتر

پاسخ:
سلام. حتما استفاده میکنیم

سلام و ممنونم برای مطلب خوبتون.

اگر به مطالعه مجله های جدید بویژه مجلات خارجی به صورت رایگان علاقه دارید، پیشنهاد می کنم سری به وب سایت ما بزنید. شما در این وب سایت می توانید جدیدترین مجله های خارجی روز دنیا را ترجمه فارسی و یا به زبان اصلی به صورت رایگان مطالعه کنید. این مجلات با موضوعاتی مانند فرهنگی ، تکنولوژی ، آشپزی ، خیاطی ، ادبیات ، هنر و موسیقی و غیره ارائه شده اند.

مجله بوردا

مقالات جدیدتر

پاسخ:
سلام. تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی